Tuesday 30 June 2009

Teine Päev


Piiiiipppp-piiiiiiip-piiiiiippp-hhhaaaare-haaaaaare--rikša madam?-piiiiiip-piiiiiip-haaare-piiiiiiiiiiiip! 


Tere hommikust Delhi! Hommikul silmad lahti tehes on raske uskuda, et ma päriselt olengi nüüd siin ja pean siin kaks kuud hakkama saama. Niiiii põnev :)


Täna saabusid majja ka ülejäänud kaks tüdrukut ning esimesena hommikul läksime ümbruskonda avastama. Ma elan sellises Delhi linnaosas nagu Lajpat Nagar 4, mis on kuulus oma suurte turgude poolest. Lähemalt saad lugeda SIIT


Tänava nurkadel seisavad kaubitsejad puuviljade, kohalike maiustuste-snäkkidega ning kõiksugu muu erineva pudipadiga. Kui nad näevad, et kasvõi silma nurgast piilud siis karjub kriiiskav hääl üle tänava “onlllyyy 50 rupies madam!” Aga mind vana kala juba haneks ei tõmba, tean et tegelik hind on kuskil 10 kanti. Ukerdame rikšade, autode, päris autode, motorollerite, koerte ja suurte tolmupilvede vahelt järjest edasi. Lapsed mängivad kriketit, vanamehed ja rikšajuhid lebotavad jalad taeva poole oma kärudes, imeilusates riietes naised sammuvad enesekindlalt lemmik kaupmehe juurde ja nende vahel hiilivad kolm lumivalget, ärapõlenud nägudega ja ilmselgelt eksinud eurooplast. No vähemalt oli kohalikel põhjus miks (vabandust väljenduse, kuid täpselt nii see välja näeb) jõllitada. Vähemalt olen sellega nüüd ära jahtunud nii, et kui kui Viru keskuses kõik mu talla alla jäänud tualettpaberit krõllis silmadega vaataksid, ei oleks mul sellest vist sooja ega külma. 


Õhtu poole käisime ka teistes AIESECi traineemajades ning kohtasin isegi üht eestlast. Väike maailm :) 


Tegime endale kohalikud SIM kaardid ning ma olen nüüdsest kättesaadav selliselt numbrilt +911 9711147982 ja aadressiks on 178A/12 Dayaland Colony, First Floor, Laipat Nagar, Delhi, India. 

Kõik on külla oodatud, külakostiks võtta palun jääkuubikud (korraliku Ülemiste veega loomulikult! 



 Aga nüüd keeran ennast rulli ja proovin magama jääda. Ja kui ma selleks ajaks veel üles-sulanud pole siis kirjutan kohe varsti jälle.


Namaste!


rikša - jalgrattal põhinev sõiduk, mille saab sõiduks võtta igal nurgal

auto - mootorratta variant rikšast

 

3 comments:

  1. hihihihi kuradi kift, Liis :D
    ootan pilte kaa kas v6i su toast ja aknavaade jne :))))

    tahan ka tulllaa sinnaaa :D

    enjoy! :)

    ReplyDelete
  2. Su jutustus meenutas nii filmi slumdog millionaire olustiku :) Loodan et sul saab seal super lahe olema :)
    Naudi ja kalli-kallid kuumalainseselt taanimaalt,
    Triin

    ReplyDelete
  3. nonni... nüüd ma siis tean, kuhu täpsemalt värvilist traati saatma peab :D

    ReplyDelete